Sova var precis vad jag behövde!

När vi kom hem fixade jag lite mat till oss och sen bäddade jag ner L i soffan. Han slocknade med en gång och det var inte så konstigt. Jag la mig bredvid honom och gjorde allt för att inte somna själv. Jag hade ju fått order från doktorn att hålla koll på honom fram till halvsextiden. Jag klarade mig bra men det var viktigt att hålla mig sysselsatt med någonting annars hade jag också somnat. Så jag läste, sydde och sen var det dags att fixa födelsemiddagen. H och E kom över på en bit mat och de var så snälla de hade köpt med sig tårta och fikabröd för det hade vi inte orkat göra. Vi hade en jättetrevlig kväll och när de skulle gå så fick jag en konstig känsla. Det kändes nästan som dom var gäster som kom på besök och nu skulle dom gå hem till sina hem. Vårt hem är inte längre deras plats. Sen gick jag och la mig i sängen och vaknade sen upp till en ny härlig dag. L mår bra idag men vi har tagit det väldigt lugnt idag. Tyvärr så blev det kakor över så då har vi ätit lite onyttigt idag och jag har även hoppat över min motion. Nya tag. I morgon ska jag göra en sak som inte är så trevligt men det berättar jag om imorgon.

Här är E så duktig hon äter en fruktsallad istället för kakor. Det borde jag också ha gjort.


Jag orkade inte duka så fint och jag är själv förvånad att jag orkade vara uppe. 

Lämna en kommentar